Zásady vrátenia tovaru
VRÁTENIE :
Naša politika je 14 dní. Ak od nákupu uplynulo 14 dní, bohužiaľ vám nemôžeme ponúknuť vrátenie peňazí alebo výmenu. Aby bolo možné tovar vrátiť, musí byť nepoužitý a v rovnakom stave, v akom ste ho dostali. Musí byť tiež v pôvodnom obale.
Ostatné položky, ktoré nie je možné vrátiť:
- Darčekové karty
V určitých situáciách sa vrátia len čiastočné peniaze (ak je to možné)
Položky, ktoré vykazujú zjavné známky používania. Akýkoľvek tovar, ktorý nie je v pôvodnom stave, ktorý je poškodený alebo mu chýbajú časti z dôvodov, ktoré nie sú spôsobené chybou na našej strane, a akýkoľvek tovar, ktorý sa vráti viac ako 14 dní po doručení, sa bude považovať za nevratný.
VRÁTENIE TOVARU (AK SA UPLATŇUJE):
Po prijatí a kontrole vráteného tovaru vám zašleme e-mail, v ktorom vás budeme informovať, že sme vrátený tovar prijali. Zároveň vás budeme informovať o tom, či bolo vaše vrátenie peňazí schválené. Ak bude vaša žiadosť schválená, vrátenie peňazí bude spracované a kredit bude automaticky pripísaný na vašu kreditnú kartu alebo pôvodný spôsob platby v priebehu niekoľkých dní.
ONESKORENÉ ALEBO CHÝBAJÚCE NÁHRADY (AK SA UPLATŇUJÚ):
Ak ste ešte nedostali náhradu, najprv skontrolujte svoj bankový účet.
Potom sa obráťte na spoločnosť vydávajúcu kreditné karty, pretože oficiálne zaevidovanie vrátenia peňazí môže trvať určitý čas. Ak ste toto všetko urobili a stále ste nedostali refundáciu, použite tlačidlo „Kontaktujte nás“ v dolnej časti stránky a pošlite nám e-mail. Ozveme sa vám do 24 hodín od odoslania vašej žiadosti.
VÝMENY (V PRÍPADE POTREBY):
Tovar vymeníme len v prípade, že je chybný alebo poškodený. Ak si želáte výmenu za rovnaký tovar, pošlite nám e-mail kliknutím na tlačidlo „Kontaktujte nás“ v hornej časti tejto stránky.
Na všetky e-maily sa snažíme odpovedať do 24 hodín.